14 mars 2016

Första simmärket

Idag var vi och badade på eyrabadet och hade med oss Junie, Ronja och tindra :) tjejerna lekte för fullt och Junie fick sitt premiärbad. Hon låg i vattnet kanske 30 min innan hon tröttnade och sen sov hon väldigt länge ;) Ronja och Tindra tog sitt första simmärke! De fick doppa öronen under vattnet 5 gånger och skulle koka kaffe/bubbla 5 gånger... Nästa gång blir det lite mer utmanande ;)

Jag har ju börjat min resa mot beach 2016 och har hållt på en vecka nu.. Har tränat fyra gånger och ätit mycket nyttigare och några shaker 😉 På tre dagar hade jag gått upp 500g muskler och gått ner 300g fett :) bra att mäta så man blir mer motiverad!

Nu har jag typiskt nog fått ont i halsen men kan ju fortsätta med det nyttiga! Tar gärna emot tips på nyttiga och goda mellanmål eller snacks :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar